Na této straně naleznete odpovědi na Vaše často pokládané dotazy týkající se našich pobytů.

1. Jak si vybrat a objednat pobyt?
2. O kolik bude pobyt dražší, když si ho objednám prostřednictvím Vašeho rezervačního systému?
3. Jakým způsobem se platí za pobyt?
4. Je možné platit kreditní kartou?
5. Je možné platit platebními poukázkami?
6. Mohu zaplatit pobyt přímo v hotelu?
7. Co se stane pokud onemocním a na pobyt nebudu moci nastoupit?
8. Jaký je poplatek za změnu jména účastníka?
9. Kde se hotel nachází, resp. jak se k němu dostanu?
10. Je možné parkovat u hotelu?
11. Je možné v případě polopenze zaměnit večeři za oběd?
12. Je možné si na místě pobyt rozšířit o další služby lázní nebo hotelu?
13. Je možné na pobyt vzít psa (příp. kočku)?
14. Co se stane pokud nebudu spokojen s pobytem, ubytovacím zařízením nebo s poskytovanými službami?


1. Jak si vybrat a objednat pobyt?
K jednoduchému vyhledávání pobytu, ubytovacího zařízení nebo místa slouží vyhledávací formulář umístěný v levém horním rohu.

Při vyhledávání můžete vyzkoušet služby stránky:

Porovnání jednotlivých pobytů
Porovnejte pobyty v jednotlivých produktových kategoriích v různých zemích.
Žebříček popularity
Zjistěte, co je právě v kurzu - jaké ubytovací zařízení a místa jsou momentálně pro dané typy pobytu populární.
Interaktivní Mapa objektů
Zobrazte hotely na mapě a prohlédněte si své ubytování z leteckých snímků.
Seznam pobytů
Použijte vyhledávací filtry a zobrazte si pobyty či hotely podle typu, regionu, cenové úrovně a dalších kritérií.

V případě, že si neumíte sami vybrat pobyt, operátoři našeho call centra Vám rádi poradí na čísle +420 555 440 560. Více informací o tom jak si objednat pobyt naleznete zde.

2. O kolik bude pobyt dražší, když si ho objednám prostřednictvím Vašeho rezervačního systému?
Nebudete platit více, protože ceny našich pobytů jsou stejné nebo nižší ve srovnání s cenami jednotlivých ubytovacích zařízení.


3. Jakým způsobem se platí za pobyt?
Pobyt je možné uhradit vkladem nebo převodem na náš účet. Detaily k platbě Vám zašle náš operátor po potvrzení zájmu o závaznou rezervaci. Více informací o způsobech platby se dozvíte zde.

4. Je možné platit kreditní kartou?
Ne bohužel, zatím u nás není možné platit kreditní kartou.

5. Je možné platit platebními poukázkami?
Ne bohužel, zatím ne.
 
6. Mohu zaplatit pobyt přímo v hotelu?
Není to možné, protože na základě Vaší platby Vám zasíláme Voucher, který Vás opravňuje čerpat objednané služby.

7. Co se stane pokud onemocním a na pobyt nebudu moci nastoupit?
Storno poplatek v případě zdravotních problémů je vyjádřen paušálním poplatkem, kterého výši najdete v obchodních podmínkách.

8. Jaký je poplatek za změnu jména účastníka?
Změna jména účastníka je bezplatná.



9. Kde se hotel nachází, resp. jak se k němu dostanu?
K zobrazení ubytovacího zařízení na mapě stačí v pravém panelu při konkrétním ubytovacím zařízení kliknout na "Na mapě", resp. "Trasa autem" (viz obrázek vlevo).



10. Je možné parkovat u hotelu?
To závisí na konkrétním hotelu. Bližší informace Vám na žádost podá operátor, který Vás bude kontaktovat.
 
11. Je možné v případě polopenze zaměnit večeři za oběd?
To je individuální v jednotlivých zařízeních. V případě takového požadavku to prosím upřesněte s operátorem, který Vaši objednávku vyřizuje.
 
12. Je možné si na místě pobyt rozšířit o další služby lázní nebo hotelu?
Samozřejmě, pracovníci zařízení Vám rádi vyjdou vstříc a podle volných kapacit služeb si je můžete dokoupit na místě.
 
13. Je možné na pobyt vzít psa (příp. kočku)?
Některá ubytovací zařízení umožňují vzít si s sebou zvíře. Ohledně detailů se informujte u operátora, který Vaši žádost vyřizuje.
 
14. Co se stane pokud nebudu spokojen s pobytem, ubytovacím zařízením nebo s poskytovanými službami?
V rámci reklamačního řízení je nutné na místě sepsat reklamační protokol se zástupcem hotelu či lázní a poslat nám jeho kopii. Pokud je reklamace oprávněná, částka za reklamované služby Vám bude vrácena. Bližší informace v obchodních podmínkách.

V případě, že jste nenašli informace, které jste hledali, kontaktujte naše call centrum na tel. čísle +420 511 444 401 nebo nám zašlete svůj dotaz.


Příjemné dny,
                                                                                                       
Vám přeje Relaxos,
Ostrov Vašeho relaxu
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.