Recenze návštevníka hotelu Pohoda
Wellness hotel Pohoda****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Vše v pořádku. Za dobu pobytu jsme nezjistili nic negativního.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Chci touto cestou vyzdvihnout profesionalitu a poděkovat personálu Wellness Hotelu Pohoda, jak úseku fyzioterapie, stravovacího, tak i ubytovacího, za kvalitní a vysoce profesionální služby, které odvádějí, v tak konkurenčním prostředí lázeňských hotelů a zařízení v Luhačovicích. Jmenovitě bych chtěl, kromě ostatních Vašich zaměstnanců, podělovat panu Davidu Jančovy, z úseku fyzioterapie Hotelu Pohoda, za jeho profesionální a vysoce erudovaný přístup ke klientům a za jeho odborné dovednosti. Jako aktivní lékař, chirurg a traumatolog, to dokáže zodpovědně posoudit. Určitou dobu jsem sám pracoval jako lékař i v Lázních v Karlové Studánce.
Prosím o doručení tohoto mého, velice stručného zhodnocení našeho pobytu ve Vašem zařízení, na patřičnou instituci (vedení) Hotelu Pohoda.
Přejí Vám hodně spokojených klientů.
S přátelským pozdravem a s přáním pevného zdraví,
MUDr. Jozef Penjak, CSc. s manželkou, Bruntál.
|