Recenze návštevníka hotelu Pax
Lázeňský hotel Pax***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
strava dobrá, vynikajúce tzv.domáce jedlá (strapačky, prívarky, atď), mohlo by toho byť aj viackrát
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
ako samoplatca som očakávala lepšiu izbu, inak by to bolo ok
|
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Čo sa týka nápojov, džúsy mohli byť k dispozícii aj na obed a večeru, nie iba na raňajky. Inak nemám žiadne pripomienky.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Očakávam, že samoplatci budú ubytovaní v lepších izbách. Ak pobyt hradí poisťovňa, je to ok. Služby boli v poriadku, až na recepčné pri príchode do hotela. Vôbec si ma nevšímali, rozprávali sa, neodpovedali na pozdrav, až som sa musela ozvať sama. Zanechalo to vo mne veľmi negatívny dojem. Treba upozorniť recepčné (ostatné boli milé, usmievavé), aby si uvedomili, čo je ich povinnosťou a prečo tam vlastne sedia.
|
Lázeňský hotel Pax***
T.G.Masaryka 21
Trenčianske Teplice 914 51
Slovensko
Tel. rezervace: 511 444 401